KWALITEITSCO÷RDINATIE   |

 

 

KWALITEITSCO÷RDINATIE

Een kwaliteitssysteem is een continu proces van meten, controleren en verbeteringen doorvoeren. Het is een systeem dat onderhouden moet worden. Ook na certificatie blijven zaken als directiebeoordeling, kwaliteitsoverleg, interne audits, klachtenbehandeling etc. regelmatig terugkomen.  Bij een goed opgezet kwaliteitssysteem werkt een bedrijf aan een continue verbetering van de kwaliteit. Hiervoor dient dus tijd vrijgemaakt te worden. Grotere bedrijven hebben hiervoor vaak een kwaliteitscoŲrdinator in dienst. Voor kleinere bedrijven is dit niet haalbaar en nodig.

Quartz voert alle werkzaamheden die te maken hebben met het onderhoud en toepassen van een kwaliteitssysteem voor u uit. Te denken valt hierbij aan zaken als:

  • Onderhoud en beheer van het kwaliteitshandboek
  • Plannen en uitvoeren van interne audits
  • Begeleiding bij externe audits
  • Begeleiden en rapporteren van een directiebeoordeling
  • Klachtenmanagement
  • Ondersteunen bij verbetertrajecten

 

lijn-vert

 

 

Contactgegevens:

T 06 25 25 40 56
E info@quartz-kwaliteit.nl

 

  

 

 

 

disclaimer  |  algemene voorwaarden  |  © copyright Quartz